dimarts, 20 de maig del 2008

Realitzar aquest bloc m'ha semblat una experiència molt interessant ja que m'ha obert moltes portes a nous recursos educatius que desconeixia i que són molt interessants per utilitzar-los a classe amb els nens.
Alhora, he après a utilitzar uns programes que desconeixia totalment, com l'audacity i el Movie Maker, i crec que em podran ser d'una gran ús quan estigui a l'escola, per preparar activitats per als nens i fer-los les classes més entretingudes i divertides.
D'altra banda, el programa Kid Pix, ja el vaig conèixer durant les pràctiques a l'escola, ja que el feien servir. Tot i això, al realitzar l'activitat que ens van proposar vaig poder conèixer molt més a fons aquest programa i vaig veure que és un bon recurs per a que els nens l'utilitzin, ja que és molt educatiu i es poden treballar molta varietat d'àrees diferents.
En quan als portals i els videos educatius, n'he trobat moltíssims, tants que no sabia quin triar. M'ha sorprès molt trobar tants i tants recursos educatius a la xarxa i crec que hi ha moltes activitats que poden ser molt favorables per treballar-les amb els nens i perquè aquests comencin a agafar soltura amb l'ordinador i amb programes educatius (pensant que el nostre blog està destinat a nens i nenes de primer cicle).
En quan a la organització del grup, ens hem avingut molt, ho hem portat tot al dia i realitzar totes aquestes activitats juntes ha fet que la nostra amistat es potencïi.
He trobat molt interessant aquesta assignatura, ja que som la nova generació de mestres i cal canviar algunes coses a l'escola. La primera serà introduir més les noves tecnologies en tots els àmbits.

M.Alba Vila